missmk

Live your life before someone else does

Jag vill flytta hem - mina drömhus i Gävle är till salu nu

Publicerad 2013-08-11 21:45:00 i Allmänt,

När man åker hemifrån min hemort Karlholm (3,5 söder om Gävle) in till stan så passerar man ett ställe som heter Järvsta som ligger några kilometer utanför Gävle. Där finns det två hus som jag spanar in så fort jag åker förbi där (det har ju blivit några gånger under åren). Båda dom husen är till salu just nu!! Åh vad jag önskar att jag kunde flytta dit.
I framtiden vill jag gärna bo utanför en stad med närhet både till natur och stadslivet. Sen vill jag bo i ett fint och snyggt hus (helst), alltså inga renoveringsobjekt vilket i och för sig är en smart investering. Och det skulle ju vara bra att bo nära Gävle så att man har alla nära och kära på hyfsat avstånd. Visst jag tycker inte Stockholm är så långt bort direkt men det är ju lite dyrare här. :(
 
Jag lär se till att skaffa en man snart som jag får lura i att flytta till dessa fina hus. Ja, jag hoppas på att dessa hus blir till salu snart igen i framtiden när det är dags för en själv att köpa hus.
 
Hus 1:

Så himla fint!!! Lyckliga människor som flyttar in här och i miljön runt omkring!!
 
 
Hus 2:
 

Hus 1 är finare både in- och utvändigt tycker jag men hus 2 har en fin pool! Det är något som verkligen är väsentligt för mig. Fast det är klart man kan ju alltid fixa en pool till hus 1 också. Haha vilka drömmar jag har. Nej det här går inte, jag måste se till att hitta en fin man snart som även han vill bo så här och som vill vara sambo med mig (med allt vad det innebär). ;)

Sov gott fina ni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela