missmk

Live your life before someone else does

Lite ärenden

Publicerad 2013-08-08 00:08:34 i Allmänt,


Idag var jag ut en sväng till Täby Centrum. Jäklar vad stort det är där!! Sen fixade jag förnyelse av körkort. Har tappat bort det men hittade det igen efter att jag hade förlustanmält det. Men det var ändå tvunget att förnyas då det var i två delar och lite fint ihoptejpat ;) Hörde att man tydligen kan få böter när körkortet är så trasigt så lika bra att fixa nytt.

Imorgon ska jag jobba och ringa en låssmed. Även fast det är liten risk att det där aset hittar till min lägenhet så vill jag ändå vara på den säkra sidan.

Hoppas ni mår bra! Det gör jag. Ja, förutom att jag faktiskt går och räknar ner dagarna tills jag slutar på jobbet. Jag klarar verkligen inte av det stället och den mentaliteten som är där längre. Fy fan rent ut sagt!
 
 
Kram och sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela