missmk

Live your life before someone else does

Min duktiga vän!

Publicerad 2013-08-31 15:31:00 i Allmänt,

Är så stolt över min fina vän Fredrika som är så jäkla duktig och driven!
 
Tvåbarnsmamma, jobbar som förskolelärare och är numer också framgångsrik hudvårdskonsult inom Mary Kay. Hon var i Göteborg nu i helgen på ett seminarium och är numera ett känt namn inom Mary Kay såg jag. Alltså hur har människan tid och ork med allt?!
 
Inte nog med allt detta så har hon även en jägarexamen och kör skoter/fyrhjuling som om hon inte har gjort annat i livet. Jag älskar dessa människor som Fredrika som visar att det faktiskt går att ha ett liv utöver sin egen familj (som såklart är det viktigaste) men hon visar att ingenting är omöjligt här i livet.
 
 
Fredrika med sonen Alvin 2 månader.
 
 
Fredrika och jag för många många år sedan. På den tiden då vi var ett rätt stort tjejgäng som umgicks JÄMT och som festade tillsammans. Vi festade alltid med ett stort gäng killar också och alla vi tjejer hade en varsin kille. Vissa av killarna bodde till och med i samma trappuppgång och alla kände alla. Haha vilka minnen! Det var en viktig tid i våra liv.
 

Sen kom dessa två små godingar. Har inte riktigt förstått än att jag är gudmor till Vilja. En sådan otrolig ära. :)
 

Kommentarer

Postat av: Freddie

Publicerad 2013-09-11 15:24:55

Åh Madde du är så go! Jag blir alldeles varm i hjärtat av dina fina ord. Däremot frös blodet till is när jag såg bilderna på mig sedan urminnes tid dök upp, så det var tur att du la upp en bild till på mina älskade barn så blodet i venerna mina fick tina upp! ;) Saknar dig å längtar så till nästkommande helg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela