missmk

Live your life before someone else does

Min personlighet

Publicerad 2013-08-27 18:23:43 i Allmänt,

 
Detta ska tydligen vara min personlighet och ja det stämmer väldigt bra faktiskt. Jag har sådana mål och drömmar just nu i mitt liv vad gäller karriären. Jag älskar psykologi och beteenden hos människor samtidigt som jag vill skriva. Så jag funderar på att framöver även plugga till livscoach. Jag har hittat en utbildning som verkar jättebra! 10 månaders utbildning och efteråt är man certifierad livscoach.
 
Jag skulle då vilja kombinera skrivandet med att jobba med beteende och psykologi. Jag är så avundsjuk på min mamma som precis börjat plugga bland annat psykologi och medicin. :) Hon kommer vara utbildad undersköterska när hon är klar. Men läkare och undersköterska skulle definitivt inte passa mig då jag är känslig för blod och är lite av en hypokondriker..
 
Som ni kan läsa i min personlighetsbeskrivning (som för övrigt även ingår i livscoachutbildningen) så är skribent ett yrke som passar mig. Tur att jag har pluggat det då. ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela