missmk

Live your life before someone else does

Vilken fantastisk fest!!

Publicerad 2013-08-25 03:28:42 i Allmänt,

Nyss hemkommen ifrån 50 års festen. Jag har haft så himla kul! Träffat jättemånga nya människor: Alla har varit supertrevliga. Josse och Ulle (som födelsedagsbarnen kallas) hade ordnat allt så himla bra. Dom hade gjort all mat och efterrätter på egen hand. Fantastiskt gott! Sen befann vi oss i en härlig miljö på en terrass med utsikt över Mälaren.
 
Nu är denna fest avklarad. Nu ska jag hem till mamma och pappa imorgon. Sen åker jag, Josse och Emilia till Spanien nästa helg. Gud vad skönt det ska bli! Men som sagt först hem och hälsa på mamma och pappa. Dom båda har skaffat facebook nu, som dom minsann aldrig skulle göra ;) Men nu har även dom fastnat på denna fruktansvärda sida (ja jag är trött på fb, den sidan börjar bli lite barnslig) men jag ska hjälpa dom att komma igång :)
 

Jag bor ibland i en taxi. Älskar att vara bekväm när det gäller resor. Jag lägger mycket hellre lite extra pengar på taxi än att åka tunnelbana och gå till ställen man aldrig varit på tidigare. Festen var i Mälarhöjden ikväll precis vid vattnet. Ja, lycka till att komma dit utan att gå vilse och bli andfådd från tunnelbanan. Mycket lättare och mer bekvämt att ta taxi från jobbet direkt till festen.
 
Och sen samma visa hem. Nu fick chauffören släppa av mig på jobbet på vägen hem. Ja inte nog med att jag ska dit och jobba kl 11 imorgon. Jag fick även åka dit i natt när jag kom hem för att hämta mina hemnycklar som jag hade glömt ta med mig till festen. Typiskt mig. ;)
Sov sött!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela