missmk

Live your life before someone else does

Äntligen framme!

Publicerad 2013-02-07 11:08:28 i Allmänt,

Det gick hur smidigt som helst att ta sig upp till fjällvärlden igår. Jag tänkte att jag även skulle ha lite framförhållning innan jag åkte till Borlänge. Jag ringde Taxi i Borlänge och sa att jag ville ha en taxi från järnvägsstationen till resecentrumet (där bussen till Sälen skulle gå ifrån). Killen jag pratade med blev tyst ett långt tag och sa sedan: "Men järnvägsstationen och resecentrumet ligger i samma byggnad." Jahaja där ser man! Haha.
När jag kom fram till Högfjällshotellet hade Marie gjort middag och ställt fram öl på bordet. Blev riktigt bortskämd med andra ord.
 
 
 
Som ni ser hänger snön i luten här och moln överallt. Men solen är på väg fram nu ser jag.
 
 
 Afterski-bussen har anlänt.
 
 
 
 
Underbara ungar!
 
Nu ska vi gå ut och leka i snön.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela