missmk

Live your life before someone else does

Beyonce Super Bowl!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2013-02-04 11:04:00 i Allmänt,

 
 
Vilken megastjärna Beyonce är! Natten mellan söndag-måndag svensk tid uppträdde hon (och återförenades även med Destinys Child) för över 100 000 människor live plus 50 miljoner till som tittar runt världen. Sjukt! Magisk show! Hon kör ett häftigt medley på många av hennes hitlåtar. Jag blev lite tagen när jag såg detta klipp. Kvinnan är ju helt fantastisk på alla sätt. Jag tror inte att hon har gjort en ända dålig låt i hennes karriär. Dessutom är hon så otroligt vacker!!!!! Jag skulle ge vad som helst för att ha hennes fina gyllenbruna hudfärg.
Hon kommer till Globen den 29 maj. Jag funderar på att gå! Henne kan man ju bara inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela