missmk

Live your life before someone else does

!##"¤%!&"(#/")/"!!

Publicerad 2013-02-21 22:18:00 i Allmänt,

 
Fick en chock när jag gick in på Aftonbladet nyss och möttes av krigsrubriker där det stod: "SLAKTEN".  (Hehe jag gillar rubriken dock. Det är så det är att vara journalist. Det ska hela tiden låta så dramatiskt!) Brynäs krossades med 9-1 idag. Hur står det egentligen till med killarna? Det kan inte bara ha med spelet att göra utan många måste vara psykiskt instabila även utanför hockeyn. :(
 
Stackars killar i alla fall. Nu är det viktigare än någonsin att heja på Brynäs. Dom måste få allt stöd dom kan få. Jag ska till Hovet nästa lördag och kolla när dom möter AIK. :)
 

Jag beställde hem denna supersnygga mössa i all desperathet nyss. Här ska det minsann synas att man hejar på rätt lag på lördag. Alltid retar det någon liten tuff och stöddig Stockholmare på läktaren :)
 
 
Nästa lördag vill jag se måååånga mål av Gävlelaget tack!
 
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-21 22:57:53

spelarna e väl naturligtvis knäckta över att du som e gävles snyggaste och vackraste tjej har flyttat till stockholm.. de e därför de går dåligt för dom nu ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela