missmk

Live your life before someone else does

Hemma på landet där jag trivs bäst!

Publicerad 2013-02-06 01:25:00 i Allmänt,

 
Mår som en prinsessa just nu. Jag älskar Stockholm det gör jag verkligen men det finns inget som slår landet där jag är uppvuxen. Konstigt hur man förändras genom åren. Förr ville jag långt bort ifrån landet, Karlholm och Gävle. Och idag när jag har flyttat till en stor stad så vill jag hem till landet igen. Haha. Konstigt. Man blir liksom aldrig nöjd. Men jag är glad att jag har testat på att bo på olika sätllen. Jag uppskattar landet mycket mer nu när jag ser hur det är att leva i en stor stad.
 Det finns inget bättre än att komma hem till mina älskade föräldrar. :) Ikväll fick jag varma mackor när jag kom hem. Mamma hade även köpt små söta cupcakes som vi åt oss mätta på. Jag hade ju även en liten present åt mamma. Hon har typ tusentals ljus och ljuslyktor redan men hon fick ett till ljus av mig ikväll, doftljuset ni ser till vänster. Det är ett riktigt doftljus som brinner jättelänge och som luktar FANTASTISKT gott! Doften går aldrig ur som den annars kan göra på andra ljus. Det fanns flera olika i butiken och jag tänker köpa ett likadant till mig själv sen också.  Mamma blev jätteglad. Tur! Ljus kan man ju faktiskt aldrig få för många av för det är ju så mysigt.
 
 
Nu måste jag sova. Ska hälsa på mormor och morfar en sväng på morgonen, in till Gävle och luncha och sen till tåget.
 
Kram på er fina läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela