missmk

Live your life before someone else does

Hjärtedagen

Publicerad 2013-02-14 00:42:42 i Allmänt,

Alla hjärtans dag är här igen. Vi alla vet ju att vi bara har härmat USA när det gäller denna dag plus att det bara är ett sätt för butikerna att tjäna pengar. Dessutom är alla hjärtans dag fullkomligt onödig. Jag menar, man ska väl visa kärlek alla dagar om året och inte bara på en speciell dag.
 
Men det hade faktiskt varit härligt att ha någon herre att skämma bort den här dagen! :) Men nu är det inte så. Det blir istället tandläkarbesök som jag egentligen inte trodde att jag skulle orka med men nu känner jag mig äntligen hyfsat frisk!
 
 
 
 
 
 
 
 
Massor med kramar till er mina fina läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela