missmk

Live your life before someone else does

Kvällen bjöd på en glad överraskning

Publicerad 2013-02-28 00:41:49 i Allmänt,

 
 
Godaste drinken jag någonsin druckit.
 
 
Nu ska jag, (hur konstigt det än låter) lägga mig fullt påklädd och med min fina sköna mössa på huvudet. Det är rätt kallt här och jag har varit iskall hela dagen. Konstigt. Mår inte alls dåligt på något sätt förutom att jag fryyyser jättemycket.
Vi hade en jättetrevlig kväll i alla fall. När jag och Hanna var på väg ut från baren så är det någon som ropar: "Madde!" när jag vänder mig om står där min före detta kollega Jessica som jag jobbade med på Arlanda. Jättekul att se henne igen!!! Jag har verkligen saknat folket på ARN. Det var så pass kul att se henne igen så jag sa hej då till Hanna och gick tillbaka in till baren igen och gjorde Jessica sällskap med hennes vänner.
Vi hade mycket att prata om. Jag ställde 1000 frågor om Arlanda. Det har blivit mycket bättre där nu. Bland annat så jobbar dom bara på terminal 5 nu. När jag jobbade var vi mest på 2:an vilket var den tråkigaste terminalen. Jag älskar terminal 5. Det var jättekul att jobba där. Speciellt på F-piren.
Jag måste erkänna att jag blev väldigt sugen på att börja jobba där igen. Nu skulle det vara mycket lättare när man bor så pass nära. Jessica sa att jag absolut skulle höra av mig till cheferna igen. Ja... det tål att tänkas på faktiskt.
 
Sov gott fina ni!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela