missmk

Live your life before someone else does

Ledsen, besviken och sjuk

Publicerad 2013-02-12 14:57:00 i Allmänt,

Känner mig väldigt nedstämd just nu och har precis torkat mina tårar. Jag kämpade med min influensa och kände mig lite bättre igår och åkte till jobbet. Vi hade personalmöte som är viktigt att delta i. Annars hade jag aldrig satt min fot där. Vaknade dock upp i morse och mådde katastrof igen.
Jag har även den största och svåraste utmaningen hittills i skolan just nu. Vi har deadline ganska snart som jag kommer missa den här gången. Jag har inte ens börjat med uppgiften för att jag har NOLL ork. Är så himla besviken just nu.
Så för att sammanfatta mitt elände: Sälen blev en katastrof, kommer inte kunna jobba imorgon, ingen tandläkare på torsdag, blir sen med TVÅ uppgifter i skolan, längtar till våren/sommaren som känns väldigt avlägset just nu, plus lite annat.
Men som tur är måste vi ha motgångar i livet för att kunna resa oss ännu starkare igen.
 
 
 
Hoppas ni är friska och att ni så förblir!
 
Kram
 

Kommentarer

Postat av: maman o pappan

Publicerad 2013-02-12 16:58:54

Hej Gumman. Vi känner med dig. Det är inte kul att vara sjuk. Inte när man har en del att göra som du har. Det är bara att bita ihop och komma igen. Kramar från oss.

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-02-12 17:06:23

Den sista meningen du skrev i din blogg idag är verkligen sant, och vi är övertygade om att du är en person som kan fixar detta.

Ha det så gott!

Postat av: Madde

Publicerad 2013-02-13 23:20:50

Tack mamma och pappa, det värmer! Massor med kramar till er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela