missmk

Live your life before someone else does

Nedräkningen har börjat

Publicerad 2013-02-01 11:14:00 i Allmänt,

 
Håller på tvättar det sista nu till Sälen på onsdag. Kommer jobba fem dagar framåt först innan jag åker. Jag ska jobba med Yvette som slutade hos oss i oktober men som ville komma tillbaka igen. Det ska bli jättekul! Jobbar 15.30-22.30 idag. Imorgon 8-19, söndag 9-20, måndag eftermiddag/kväll igen och tisdag 8-17! Sen far jag hemåt och stannar hos mamma och pappa en natt innan jag åker vidare mot fjällen. Marie åker upp redan imorgon. Avis!
Fick även höra att kusin Anders, hans tjej Anette och deras små söta solstrålar också ska bo med oss detta år. Så kul!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Hehe ja det blir en del öldrickande där uppe som ni ser. ;) Men det hör till.Öl i backen (annars vågar jag inte åka, tss), hemma till maten, i bastun, på afterskin och nattklubben.
Är så glad att jag har Marie som är likasinnad som även hon ÄLSKAR allt där uppe!
 
PS. Och inte nog med Sälen så har jag och tjejerna i Stockholm bokat en riktigt härlig upplevelse i Göteborg i sommar. Berättar mer om det vid ett annat tillfälle. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela