missmk

Live your life before someone else does

Sååjaaa!

Publicerad 2013-02-28 21:11:00 i Allmänt,

 
 
Vet ni vad jag tror? Jag tror att Brynäs har varit dåliga på flit bara för att sedan visa att dom kan när det verkligen gäller. Skulle inte förvåna mig! Nu måste dom förlora de två sista matcherna om dom ska missa slutspel och det kommer dom inte att göra. Inte en chans.
Ni ska höra alla AIK:are som jag har pratat med här i stan kära läsare. Oj oj oj vad malliga dom är att vi kommer få så mycket spö på lördag. Det ända jag har sagt är: "Mmm vi får väl se..." Men ikväll är dom inte så kaxiga längre för att Luleå har kört över dom har jag fått höra. Guuud vilken spännande match det kommer vara på lördag! Vad slumpigt att det just är dessa lag som möts  i näst sista matchen som verkligen måste kriga för att gå vidare. Så jäkla kul!
 
 
Haha pappa är bäst! Så jäkla rolig att skriva med!
 Jag har faktiskt tänkt tanken på att bli sportjournalist i framtiden. Kanske syns på min fråga till pappa hehe. Det skulle nog passa mig känner jag eftersom jag är så hyper just nu. Jag och Wikegård ;)
 
Fortsättning följer....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela