missmk

Live your life before someone else does

Sjukstuga!

Publicerad 2013-02-09 23:42:00 i Allmänt,

 
Den här vistelsen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Ebba har haft feber flera dagar och legat utslagen i soffan. Stackars liten. Igår kväll var det meningen att jag och Anders skulle gå ut. Han blev dock dålig och gick och la sig kl 20. Jag har ju gått ut själv här förr så jag bestämde mig för att göra det igen. Jag sminkade mig, tog på mig festkläder och tog en öl med Marie och Johan innan jag skulle gå ut. Då slår det till som en blixt från en klar himmel - sjuk!
 Bara sådär ändå fick jag jobbig hosta, svårt att andas och varm något fruktansvärt. Det var bara att tvätta av sig sminket och gå och lägga sig. Jag har mått skit idag också rent ut sagt. Anders och Marie började även klaga på att dom var yr i huvudet och senare under dagen får Nettan och jag ont i hela kroppen. Vad är det som händer?? Men jag tvingade mig upp ur sängen, in i duschen, matade mig själv med ipren och gick på den sista afterskin vilket jag inte ångrar en sekund trots att jag var dålig.
 
Trots sjukstuga och elände fick jag i alla fall kramas med mitt lilla gohjärta denna vistelse som förövrigt ska bli storasyster i juli! ;)
 
 
AWHxyX on Make A Gif, Animated Gifs
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela