missmk

Live your life before someone else does

Skämde bort mig själv istället

Publicerad 2013-02-14 22:39:42 i Allmänt,

 
 
I brst på en herre att skämma bort idag så har jag istället skämt bort mig själv. Allt detta klickade jag hem. Känns bra med lite nytt till den stundande våren.
Något jag har märkt sedan jag flyttat till Stockholm och lärt känna folk här är att de flesta tjejer handlar via nätet. Haha. Sveriges största stad med Sveriges största utbud av butiker och ändå handlas det över nätet. ;)
Men det är faktiskt jäkligt urplockat i butikerna här ibland och då är det ju tur att det finns näthandel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela