missmk

Live your life before someone else does

Trevliga dagar

Publicerad 2013-02-23 23:23:00 i Allmänt,

 
I helgen har mamma och pappa varit här. Det har varit supertrevligt! Idag var vi till PUB på Hötorget och kollade in alla fina saker där. Jag sprang även på min stora idol inom journalistbranschen - Alex Schulman! Jag blev som ett litet barn på julafton över att se honom. :) Det riktigt läskiga var också att jag och mina kollegor pratade om honom häromdagen plus att jag läste några krönikor igår som han hade skrivit. Slumpigt?!
Senare under dagen åkte vi till Gamla Stan och kikade. Så himla fint och mysigt det är där! Mamma ville även gå till en butik som ligger i Slottet..
Senare på eftermiddagen gick jag och hämtade ut lite paket som jag har beställt och sen käkade vi världens godaste pizza som finns 5 minuter ifrån lägenheten. Mycket trevlig helg!
 
 
Supersnygga väskor med nitar inne på PUB.
 
 
Slottet.
 
 
Mysiga Gamla Stan!
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-24 15:53:01

Hej Madde. Vi hade en trevlig helg med dig. Alltid kul att träffa dig. Vi ses snart igen. Kramar från mamman och pappan.

Postat av: Madde

Publicerad 2013-02-24 17:32:52

Det är alltid lika kul att träffa er med! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela