missmk

Live your life before someone else does

Uträttat lite ärenden

Publicerad 2013-02-25 14:02:00 i Allmänt,

 
Har precis kommit hem från lite ärenden på stan. Jag var först och köpte en present till lilla V som fyller 2 år idag!!! :) Gick direkt till posten och skickade iväg det till henne. Hämtade samtidigt ut ett rekommenderat brev som kommit till mig. Det var två st biljetter till hockey-VM. Pappa fick dessa biljetter av mig i julklapp. Han ska se Sverige-Kanada den 9:e maj. Han vill att jag ska följa med så det kommer bli en rolig upplevelse tror jag. Inte nog med hockey i maj, på lördag blir det hockey på Hovet också. Det är fullsatt och jag fick de sista biljetterna, vilken tur!
 
 

Efter mitt besök på posten gick jag en sväng inne på Västermalmsgallerian och köpte denna tunna fina kavaj. Jag tycker det är jättesnyggt när kavajer är tunna och hänger lite löst. :) Köpte även en liten miniväska med nitar och ÄNNU ett par pilotbrillor. Haha. Mitt 4:e par nu. Men snart har jag bara två par då jag nog ska skicka tillbaka solglasögonen jag beställde från H&M. Jag är hopplös, jag kan inte kontrollera mig själv när det gäller solglasögon. Älskar dom!
 
 
Så himla snyggt med nitar i vår! Och nu får våren gärna komma snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela