missmk

Live your life before someone else does

Varför jobbar jag inte kvar på Arlanda??!

Publicerad 2013-02-26 18:31:00 i Allmänt,

 
Min roliga ex-kollega Akis träffade denna kung på Arlanda för drygt en månad sedan. Så typiskt att den största stjärnan av alla dyker upp och är supertrevlig hos mina kollegor när jag har slutat där!
 Jag brukar säga att vi inte har några kändisar i Sverige. Ingen är känd i detta land. Dom som vi ser i tidningar och på tv, typ melodifestivalen och andra tortyrprogram, tror bara att dom är kända men det är dom inte. MEN Zlatan kan däremot räknas som en riktig megastjärna. Han är, enligt mig, den ända offentliga personen Sverige har. Alla andra är bara onödiga.. Eller ja, alla utom min förebild Alex Schulman förstås. Tss ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela