missmk

Live your life before someone else does

Vårkänslor

Publicerad 2013-02-27 16:28:00 i Allmänt,

 
 
 
Idag har jag varit mycket effektiv på min lediga dag. Jag har tvättat, städat, varit och simmat i en halvtimme och sen gick jag ner till vattnet här vid Norr Mälarstrand. Så himla fint!! Men ser det inte lite läskigt ut med alla människor som går på vattnet bokstavligt talat. Jag skulle aldrig våga det. Isen är säkert tjock men smälter ju jäkligt fort också. Jag höll mig på land feg som jag är. :)
 Ska snart göra mig klar här hemma och möta upp Hanna på söder. Jag är sugen på att gå på Ljunggrens och ta ett glas ikväll. Det var längesen jag var där nu. Det är en jättebra bar i den här staden.
 Kram
 

Kommentarer

Postat av: mamman

Publicerad 2013-02-27 18:42:55

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela