missmk

Live your life before someone else does

Vinterbilder och snälla barn

Publicerad 2013-02-10 23:12:00 i Allmänt,

 
Vilken lång dag det har varit. Hälften av oss vaknade upp riktigt sjuka imorse igen. Men det var bara att pallra oss upp och städa lägenheten innan hemfärd. Nu har jag kommit hem till mamma och pappa och lagt mig i sängen i mitt gamla flickrum. :) Är så förkyld att jag inte ens känner den starka doften av Vicks som jag smörjt in mig med under näsan och på bröstet.
Här kommer några härliga vinterbilder från veckan som varit. Vi kunde ju vara ute och röra på oss EN dag åtminstone.
 
 
 
 
 
 
Sockersöta Ebba! Visst ser hon ut som en liten docka?
 
 
En sak som varit bra med dessa dagar är att både William, Stella och Ebba har varit helt fantastiska. Jättesnälla och lugna barn! Ibland märkte jag knappt att dom satt med oss runt bordet för att dom var så lugna och snälla.
Vi hörde ju skrikande ungar lite överallt där uppe som var så bortskämda att jag fick magsår. Dom grinade, slogs med varandra, låg på golvet och skrek i ren protest för att deras föräldrar var "dummast i världen". Så himla jobbigt att lyssna på. Har föräldrarna totalt missförstått det här med barnuppfostran kan tyckas.
Marie berättade även skräckhistorier från Williams skidskoleklass. Vissa av barnen där trodde att de var störst, bäst och vackrast och var riktigt osympatiska.
Nej tacka vet jag mina små söta kusinbarn. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela