missmk

Live your life before someone else does

Air Berlin

Publicerad 2013-01-02 10:19:00 i Allmänt,

 
Jag ser att det visas reklam om Air Berlin på tv:n nu. Ville bara tipsa om att detta flygbolag är riktigt bra!!
 
Jag har själv jobbat mycket på detta bolag när jag jobbade på Arlanda. Jag tyckte att Air Berlin var det lättaste och roligaste bolaget att jobba med. Det var aldrig något strul, både incheck och boarding var så enkelt och avgångarna var alltid exakt på tiden (fast det har ju egentligen inte med bolaget i sig att göra utan det är ju vi i gaten som påverkar avgångarna. Gör vi ett bra jobb så kan flygen också gå på utsatt tid och vi var ju alltid så duktiga) ;) hehe.
 
Samarbetet med kabinen var även på topp då det alltid var trevliga flygvärdinnor och piloter man hade att göra med. Inga jobbiga snobbar med taskig attityd som man råkade ut för på andra bolag.
 
Fick även höra av passagerare att det var himla bra service ombord. Ibland får även passagerarna små överraskningar ombord som till exempel leksaker till barnen och annat skoj till vuxna. Dom kör även mycket bonusar och rabatter. 
 
Air Berlin flyger över hela världen och är ganska prisvärd. I Sverige finns det endast avgångar från Arvidsjaur, Stockholm och Göteborg. Man flyger till Berlin och sen ut i resten av världen. Det var många svenskar som flög med detta bolag till Thailand och USA när jag jobbade.
 
Kan alltså verkligen rekommendera detta bolag om ni skulle vilja testa något nytt, åka på en långresa eller bara ta en weekend till Berlin. Kolla in deras fina hemsida också där ni kan se mer: www.airberlin.com
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela