missmk

Live your life before someone else does

Baresso

Publicerad 2013-01-10 15:03:00 i Allmänt,

 
Jag går förbi den här salongen Baresso på Scheelegatan varje dag och idag beställde jag tid för klippning. Ska dit imorgon kl 12. Ska toppa mig och även fråga hur mycket dom tar för att avfärga håret. Jag funderar på att ljusa upp håret jättelite. Jag trivs så bra i mörkt hår men är trött på att färga utväxten hela tiden så jag vill göra mörkbrunt eller mellanbrunt. Får se vad det kostar först.
 Sen ska jag även gå och simma någon dag när jag har tid. Jag avskyr gym och skulle aldrig lägga pengar på nå dylikt. Simning gillar jag däremot. Jag har ett bad en gata från min lägenhet. Simning är den bästa träningsformen också för att hålla sig i trim och få mer muskler då man tränar hela kroppen på samma gån. Sen är risken för skador lika med noll.
 
Nu ska jag gå till jobbet.
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela