missmk

Live your life before someone else does

Besök i veckan

Publicerad 2013-01-22 00:12:00 i Allmänt,

 
Vad fort tiden har gått. Och tiden idag på jobbet bara susade förbi då jag fick träffa en massa härligt folk. Träffade bland andra två fransmän. De tittade på min namnskylt och sa: "Aah Madelene! You know your name is french right?" Jag svarade: "Yes I do and I´m proud of that, när jag sa så blev dom väldigt glada. Den ena började till och med sjunga en låt på franska som hette "Madelene". Inte alls konstigt. :)
 Har redan jobbat fem dagar nu och har bara två dagar kvar innan skola och ledig helg. På onsdag får jag sovsällskap av min skånska klasskompis Sofie. Jättekul! Sen ska jag ut och äta på lördag på Marie Laveau på Hornsgatan med Hanna och Maria med fler. Har hört att den restaurangen ska vara riktigt bra. Den är inspirerad av New Orleans av alla ställen. Kul att testa på olika matställen i stan. Det ser jag fram emot!
 
 
Nu är jag lika trött som jag var när jag, Marie och Mia åkte hem ifrån Halmstad i somras. Marie tog denna bild när jag sov så sött. :)
 
PS. Jag var nog rejält trött igår också när jag skrev föregående inlägg. För jag har aldrig gjort en drink bestående av ren sprit och ett HAJÖGA. Det ska ju naturligtvis vara ren sprit och BLÅBÄR som drinken från Gävle innehåller. Hahaha så fel det kan bli.
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela