missmk

Live your life before someone else does

Det blev Berns igår

Publicerad 2013-01-27 12:04:38 i Allmänt,

Restaurangen som vi skulle till på Hornsgatan igår var fullbokad sedan tidigare i veckan så jag var ut och åt med Cilla istället. Sen mötte vi upp Emelie på Berns. Jag har alltid velat gå till Berns men det har aldrig blivit av. Det har känts som om det är ett ställe för mig och så rätt jag hade. Mitt nya favoritställe helt klart! Vi hade väldigt kul!
 Sen träffade jag på Joakim utanför Berns när det stängde. Jag och Cilla följde med honom till Solidaritet. Jag har en sjuklig ångest över att jag betalade ett dyrt inträde där när jag gick därifrån efter 45 min. Så jävla onödigt! Men det kom något gott ur det hela för när vi står i kön träffar jag på Zandra. Maries kompis som jag har känt hela livet. Hon hade folk med sig hemifrån Gävle så jag kände mig lite hemma där i gänget ett tag. :) Träffade även Hanna och Maria som jag egentligen skulle äta med igår. Alla var med andra ord ute igår. Supetrevligt!
 
 
Berns.
 
 
 
Emelie och jag.
 
2izfl6 on Make A Gif, Animated Gifs
 
Hoppas ni har haft en härlig helg också!
 
Kram!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-27 13:33:07

finns inga ord för din otroliga skönhet.. makalöst vacker! berns är grymt!

Postat av: Madde

Publicerad 2013-01-28 22:46:29

Tack snälla du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela