missmk

Live your life before someone else does

Doesn´t it break your heart?!

Publicerad 2013-01-23 00:00:00 i Allmänt,

 Det här var bland det sorgligaste jag har läst i hela mitt liv. Jag klarar inte av att läsa/se sånt här utan att det rinner en tår nerför min kind. Stackars hund! Gud vad jag bara vill krama om den och aldrig släppa taget. Mitt hjärta gick i tusen bitar när jag läste detta idag. Man ser ju till och med hur ledsen den är! Usch så hemskt!
 Hur häftigt är det inte med djur? Dom fungerar ju nästan som en människa i hjärnan. Framför allt hundar.
 Djur är det bästa jag vet! Jag längtar till den dagen då jag får flytta in i ett relativt stort hus utanför alla stressande stadsmiljöer där jag kan ha en hund (vill ha en labrador eller schäfer) och två missar:) Jag drömmer ibland om att få ta hand om djur som farit illa och bo ute på landet där både jag, min blivande familj och alla djur kan känna sig riktigt trygga och framför allt f-r-i-a!
 
Kram! Var rädda om era djur! Och ge dem lika mycket kärlek som du ger till en annan människa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela