missmk

Live your life before someone else does

Ett år sedan

Publicerad 2013-01-07 22:47:00 i Allmänt,

 
För exakt ett år sedan landade jag i Los Angeles där jag spenderade några av mitt livs bästa och oförglömliga dagar!
 
 
 
Santa Monica Beach.
 

Malibu Pier.
 
 
 
 
Världsstjärnornas "sommarställen". Ett sådant här litet hus kostar ca 70 miljoner svenska kronor fick vi höra av urbefolkningen.
 

Vi träffade en skådis här på stranden, Jamie Lee Curtis (som för övrigt var väldigt gullig). Här är hennes lilla hund.
 
 
Världsberömda och lyxiga Beverly Hills Hotel.
 
 
 
Oscarsgalans hem.
 
 
En liten del av LA Live.
 
 
Detta måste ju vara den snyggaste arenan i världen.
 
 
Mitt favoritlag Kings mot Washington Capitals.
 
 
Ett litet hus...
 

Förberedelser inför MTV Music Awards.
 
 
 
Kom tiil Sverige snart!
 

De klassiska bokstäverna vid flygplatsen.
 
Jag måste dit igen, så är det bara. Någon som ska med? ;)
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela