missmk

Live your life before someone else does

Heja Rickard!

Publicerad 2013-01-15 02:50:00 i Allmänt,

Åh hjälp vilken konstig gala! Jag fick ta fram "skämskudden" flera gånger. Den där röda saken, Lotta Lundberg eller vad hon hette? Vems idé var det att släpa in denna kvinna på scenen som dessutom är urusel på idrott? När hon sa Patrik Forsberg ville jag skjuta mig själv.
 Och vad höll vår prins på med om jag får fråga? Var han full? Alltså det är extremt farligt att ha med honom när det gäller att läsa siffror innantill. Har inte arrangörerna lärt sig det vid det här laget? Han höll på att försäga sig och allt han sa var osammanhängande. Jag vill absolut inte snacka skit om honom för han kan inte rå för att han både har dyslexi och dyskalkyli. Stackarn jag tycker synd om honom! Nej skärpning arrangörer. Det är fan elakt att utsätta honom för detta.
 
 
 
Det bästa med hela galan stod Rickard Olsson för när han flera gånger under kvällen hyllade Sveriges bästa ishockeylag... genom tiderna skulle jag vilja säga. Haha man märkte att han var uppenbart sur i direktsändningen över att Brynäs inte ens var nominerad till ett ända pris trots fantastiska prestationer och jubileum det gångna året. Nåja, han gjorde i alla fall STRÅLANDE reklam och publicitet för Brynäs inför miljonpublik. Han till och med avslutade hela galan genom att vråla "Heja Brynäs". Fantastiskt! Det ska spelarna och ledarna vara jäkligt tacksamma för!
 
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela