missmk

Live your life before someone else does

Helgen i bilder

Publicerad 2013-01-20 10:12:00 i Allmänt,

 
Vilken fantastisk helg jag har haft trots att jag jobbar både lördag och söndag. Igår var jag och Cindy till vårt nya stamhak Och himlen där till. Dit kom även kusin Marie och Johan som är i stan. Och senare anslöt min kompis Hanna. Jag fick även en chock där uppe igår. Bredvid mig i baren står en kille som jag känner igen. Det visar sig vara min gamla klasskompis Tobias från högstadiet, som är uppvuxen några mil ifrån mig. Har inte sett honom på säkert tio år! Supertrevlig kväll minst sagt!
 
 
 
 
Vi satt och pratade med en bartender rätt länge precis när vi kom dit. Jag lärde honom en ny drink som han blev imponerad över och som han senare även berättade för sina bartenderkollegor. Drinken heter "Hajöga" men bartendern började kalla den för "Gävle-drinken" istället. Drinken består av ren sprit och ett blåbär på toppen ;) Haha.
 
 
Innan vi gick till Skrapan var jag hem till Cindy (som för övrigt har krypavstånd till Skrapan) där hennes mamma satt barnvakt åt Cindys dotter Evelyn. Fick även träffa deras supersöta marsvin som jag kallar för golvmoppen. Ser han inte ut som en sån? :)
 
 
 
Fina morgonbilder.
 
Hoppas ni också har haft en bra helg!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela