missmk

Live your life before someone else does

Jag har ett riktigt bra lokalsinne måste jag säga

Publicerad 2013-01-16 14:32:00 i Allmänt,

 
Nu måste jag skryta lite. För mig känns Stockholm väldigt litet. Detta på grund av att jag har ett grymt bra lokalsinne. Stadium på Hötorget ligger vid Mc Donlads-skylten som ni ser på bilden. Jag har gått på den här gatan EN gång tidigare i hela mitt liv och det var för 6 år sedan. Och jag hittade hit helt utan hjälp av karta eller gps på telefonen. Hehe. Är lite stolt över mig själv måste jag säga :)
 Fast det är klart, jag har ju varit i bland annat Paris, London, Miami, Los Angeles och New York tidigare och det är nog på grund av det som jag har lärt mig att få ett bra lokalsinne. Jag menar, hittar man på gatorna i dessa stora världsstäder så hittar man även i lilla Stockholm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela