missmk

Live your life before someone else does

Lite smått och gott

Publicerad 2013-01-31 18:11:00 i Allmänt,

 


Efter att jag skypade med mamma och pappa idag och grattade mamma på födelsedagen så ringde jag morfar och grattade honom också. Sen började jag städa här hemma så nu är det fint igen. Gick sedan ut på en promenad och hamnade på Kicks, Ö&B och en jättefin butik där det säljs fina saker. Som ni ser så köpte jag lite smått och gott. Bland annat en present till mamma.
Ö&B:s baconchips är det godaste jag vet! Kan äta flera påsar på en gång haha. Jag har blivit besatt av tvålar, doftljus, bodylotion och ja, alla krämer som luktar gott helt enkelt. Detta body butter luktar himmelskt!! Likaså tvålen!
Kan även rekommendera hårshinesprayen från Lee Stafford. Den har jag köpt i några år nu och håret blir verkligen superglansigt och lent av det. Senast i lördags sa Cilla: "Gud vilket glansigt hår du har!" Det är tack vare shinesprayen. :) Kostar 90 kr på Kicks.
Var även i stort behov av matlådor. Jag har ätit ute alldeles för mycket på sista tiden när jag jobbar så nu är det dags att spara pengar och göra matlådor!
Fick även för mig att köpa Friggs Multikvinna haha. Tydligen ska en sådan tablett innehålla alla vitaminer vi kvinnor behöver på en dag. Gud att jag aldrig lär mig att sånt skit är FEJK!
 

Kommentarer

Postat av: mamman

Publicerad 2013-01-31 23:31:22

Ja du Madde, vad ska man säga. Nytta med nöje. Är lite nyfiken på det fina paketet. Vad har du hittat på? Jag fick ju så fin julklapp av dig. Kul att prata med dig i dag.

Postat av: Madde

Publicerad 2013-02-01 11:16:48

Haha ja du mamma vad kan det vara? Kul att prata med dig med! Vi hörs snart igen! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela