missmk

Live your life before someone else does

Mycket på gång

Publicerad 2013-01-10 23:53:00 i Allmänt,

 
Imorse vaknade jag av att jag hade en stark ångestkänsla av en dröm som jag inte ens kommer ihåg. Det ända jag kände var att det var en mardröm. Detta är ett tecken på mitt fullspäckade schema framöver. Jag har mycket på gång. Klippning, jobb imorgon, besök av mamma och pappa i helgen, sjukhusbesök, ännu mer jobb, två deadlines, skolan två dagar, simma, packa och handla lite nödvändiga ting till Sälen, träffa Marie och Johan nått nästa helg när dom är i stan, plus att jag ska hem till Cindy nästa lördag efter jobbet och dricka lite vin. Som sagt fullt upp!
 Jag pratade med Marie idag och vi planerade Sälenvistelsen lite mer. Åh vad jag längtar! Den absolut största höjdpunkten på året är att få vara där! Och det bästa är att jag ska få umgås med Marie och William i flera dagar. Mår så bra med dom omkring mig. Jag och Marie har ju suttit ihop i flera år nu och varit ute på mycket roligheter eller bara legat hemma i soffan och glott på film. Det är en tuff omställning att skiljas från någon man träffar varje dag till att kanske endast ses en gång varannan månad. Men men sånt är livet tyvärr...
 
Nu blir det sängen.
 
Kram och god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela