missmk

Live your life before someone else does

Mycket trevlig dag och kväll!

Publicerad 2013-01-12 23:25:00 i Allmänt,

 
Har mamma och pappa på besök just nu och idag har vi gått en sväng på mysiga Kungsholmen. Detta åt jag till lunch. Fantastiskt gott!
 
 
Jag smygstartade våren idag genom att köpa ett par till solbrillor! Jag vågar inte ens räkna alla par jag har nu. Dessa blir även perfekt till Sälen där det alltid är sol :)
 
 
Köpte mig en ny skön tröja idag som redan nu är min favorittröja!
 
 
Nu på kvällen var vi och åt och drack god tjeckisk öl på Flying Scottsman Inn. Detta ställe kommer nog bli mitt nya stammishak då det för det första ligger så nära där jag bor och för det andra var det så himla trevlig personal, härlig stämning, bra musik, god mat och god öl. Fullpott :)
 
Har haft en jättemysig heldag på stan med många skratt och sen har vi spelat spel när vi kom hem. Men nu är vi trötta och ska sova snart.
 
Kram
 
dXbnyL on Make A Gif, Animated Gifs
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-14 07:47:50

Ja, vi hade en trevlig helg med dig. Snart så kommer du hem till oss. Kul!!!!!!

Postat av: Madde

Publicerad 2013-01-14 10:56:14

Ja snart kommer jag hem till er! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela