missmk

Live your life before someone else does

Nya lagar fr.o.m. idag

Publicerad 2013-01-01 18:29:00 i Allmänt,

 
Första och sista  gången jag hade en sån kort kort klänning. Mina ben är ju fortfarande kalla. Fattar verkligen inte hur tjejer kan gå i sånna här minimala kläder varje gång dom går ut. Märkte idag att klänningen är trasig. Trådarna i klänningen fastnade konstant i folk igår så resultatet av det var ju inte så kul att se idag. Har nu fått slänga den :(
 
Nej nu ska det bli skönt att byta ut nyårsoutfit mot afterski- och snowboardkläder snart :) Det är mer jag än en massa kort-korta klänningar.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Har ni läst om de nya lagarna som träder i kraft idag? Jag läste igenom lite snabbt och vissa av dem var riktigt bra, som till exempel:
 
  • Skattereduktion för läxhjälp
  • Sänkt skatt för pensionärer
  • Stärkt skydd för barn i internationella situationer
  • Samverkan för att förebygga ungdomsbrottslighet
  • Rätt för äldre att bo tillsammans
  • Stärkt skydd och stöd för barn och ungdomar

 

Kram

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela