missmk

Live your life before someone else does

Nyårskvällen

Publicerad 2013-01-01 10:11:00 i Allmänt,

Hej alla!
 
Hoppas ni hade en bra kväll igår! Jag hade en jättebra kväll! Supertrevligt! Det ända dåliga var att jag inte riktigt hann med tolvslaget. Vi trodde att dom skulle stänga av musiken och att alla skulle skåla tillsammans men icke. Muskien dånade och helt plötsligt hördes en massa vrål som skrek "Skål!" och ett konfettiregn öste ner på hela stället. Mer än så blev det inte.
 
Jag drack inte så mycket igår men lik förbannat kunde jag inte ta mig till jobbet på egen hand så en taxi fick komma och plocka upp mig trots att jag endast har 10 min promenad från lägenheten till jobbet hehe. Men chauffören sa att det är tillåtet att åka korta sträckor så här på världens största bakisdag. :)
 
 
Man-tager-vad-man-haver-dekoration.
 
 
Trivdes väldigt bra i min guldiga klänning igår :)
 
 
 
Tjejerna! Vanessa, Cilla och Cindy.
 
Vilket ös det var inne på Caféet igår må ni tro. Jag hade förväntat mig ett stelt ställe med en massa Stureplansnördar som bara står i ett hörn och ser uppblåsta och opererade ut och granskar varandra men så var det faktiskt inte! Riktigt lyckat!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela