missmk

Live your life before someone else does

Och himlen där till

Publicerad 2013-01-06 11:38:00 i Allmänt,

 
Min fina kompis och kollega Cindy.
 
Igår var jag och mina kollegor Cindy och Eric på Skybaren som heter Och himlen därtill. Det är ett av mina favoritställen i Stockholm. Det ligger jättebra till, mitt på Götgatan, har goda drinkar, trevlig personal och som ni ser en av stans finaste utsikter. Jag ska gå dit och äta någon kväll också och se om maten är lika bra som allt annat vilket jag inte tvivlar en sekund på.
 
Rekommenderar verkligen detta ställe. Inget för den höjdrädde dock :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela