missmk

Live your life before someone else does

Tandläkar- och sjukhusbesök idag

Publicerad 2013-01-28 12:38:00 i Allmänt,

 
Idag har jag haft en hälsodag. Jag var först till tandläkaren. Där blev jag bemött på ett sådant trevligt sätt som jag aldrig tidigare upplevt. Personalen var verkligen helt underbara! De sa även att allt såg jättefint ut i käften på mig. Inga hål så långt ögat kan nå. Däremot så har jag ett sår långt in på tungan för att jag klantig som jag är ibland, har bitit sönder den. Detta skulle kollas upp igen. Jag fick själv välja återbesökstid och jag valde Alla hjärtans dag. Är man singel så kan man ju lika gärna ligga i en tandläkarstol istället för att ligga själv hemma på soffan en sådan dag.
När jag var klar hos tandläkaren gick jag vidare till S:t Görans Sjukhus och gynekologen. Fantastisk vad utelämnad man känner sig när man ligger där och fläker ut sig. Jag har inte varit på kontroll sen typ 100 år sedan så det kändes som om det var dags. Man börjar ju tragist nog sakta men säkert närma sig 30 så jag ville kolla upp hur det står till med fertiliteten. Men allt såg jättebra ut även där. Skönt att höra! Nu känner jag mig som en ny människa igen. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela