missmk

Live your life before someone else does

Bjuden till en TV-inspelning i mars

Publicerad 2013-01-30 23:24:00 i Allmänt,

 
 
Min klass har blivit bjuden på att vara publik i ett kommande TV-projekt. Programmet kommer handla om människor med olika former av dilemman som kommer lägga sitt öde i tv-tittarnas händer. Jag vet inte i vilken kanal detta kommer sändas i framtiden. En känd programledare var det ända som framgick. Antar att det fortfarande är ett stort hemlighetsmakari bakom det hela. Inspelningen sker i alla fall vid tre olika tillfällen i mars, kl 21.55 (vad sent?).
Jag vet inte om vi ska gå på detta. Det skulle vara intressant att se hur det går till med hela upplägget kring en sådan här grej men jag är väldigt feg när det gäller att vara med på rörliga bilder. Nu ska vi bara sitta i publiken men tanken av att kanske komma med i tv gör mig livrädd. Haha. Jag jobbar helst bakom kameran. :)
 
Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela