missmk

Live your life before someone else does

Urban Outfitters

Publicerad 2013-01-14 09:50:00 i Allmänt,

Vaknade vid 8, utvilad och glad efter att ha lämnat in alla uppgifter som ska vara gjorda innan den 20:e. Jag såg att jag hade ett röstmeddelande på telefonen när jag vaknade också. Det var ifrån sjukhuset. Läkaren var sjuk idag så jag får boka ny tid, Typiskt. Läkare kan väl inte bli sjuka tycker man ;)
 
Jag la mig i soffan istället och kollade runt lite på olika klädsajter. Jag har upptäckt en amerikansk butik med snygga och häftiga kläder. Jag är så trött på alla svenska vanliga butiker som finns här som H&M, Lindex, Gina Tricot och Kapp Ahl med flera. Jag som inte är mycket för mode och shopping egentligen tycker ändå det kan vara kul att handla från utlandet någon gång. Kul att ha kläder som ingen har här hemma liksom. Urban Outfitters finns främst i USA och England men även här i Stockholm på Östermalm såg jag.
 
 
 
Mycket snygga kläder. Det får bli en sväng till överklassområdet framåt våren. Det var inte så farliga priser heller som man kan tro.
 
 
Jag märkte nu när jag har flyttat att jag endast har en handske på hatthyllan, haha. Den andra är spårlöst borta så i lördags köpte jag ett par blåa fina handskar från engelska butiken och märket Accessorize.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela