missmk

Live your life before someone else does

Hemma igen

Publicerad 2013-07-14 23:58:34 i Allmänt,

Vad fort det gick att åka hem idag!! Jag kom till Landvetter en timme innan planet gick. Satte mig och käkade en jättegod bagel och drack en islatte i lugn och ro och direkt när jag var klar var det dags för boarding.

Så fort vi var uppe i luften satte jag på mobilen och surfade runt (fantastiskt att internet funkar uppe i luften nuförtiden) sedan sa kaptenen "vi landar på Arladna om 10 min". Jag blev så paff. Det kändes som om det tog 15 min från Göteborg till Stockholm idag. Plus att min väska kom först av alla på bagagebandet :) Det gjorde den även när jag åkte ner. Mina gamla ex-kollegor kollade så att väskan fanns med på planet då. Var nämligen orolig att den inte va det. Tur man kan utnyttja möjligheterna på sitt gamla jobb. ;)
Jag tror att det gick så fort att komma hem idag för att jag längtade hem så mycket. Nog för att jag har haft det jättebra dessa dagar med både Emelie och Jimmy, men jag känner också att det är så skönt att komma hem och vara ensam lite innan nästa äventyr börjar.
Så skönt också att Jimmy och jag kunde umgås som vänner denna gång. Konstigt hur det kan vara mellan två människor. För två år sedan var vi kära och nu två helt vanliga kompisar. :) Tror dock inte vi kommer ses mer nu. Det är ju liksom inte varje dag man är i Göteborg. Jag tyckte det var den bästa staden i hela Sverige förr men det har ändrats nu. Efter att jag flyttade till Stockholm så måste jag säga att jag kommer ha svårt för att flytta härifrån.
 

FANTASTISKA GYLLENE TIDER! VILKET SANSLÖST DRAG DET VAR!!
 
Marie Fredriksson kom in på slutet. Då exploderade hela Ullevi.
 
Emelie och jag var inte själva direkt ;)
 
Igår var vi en sväng på Liseberg. Jimmys lillebror jobbar där så vi hälsade på honom. Sen spelade vi en massa roliga spel och utmanade varandra.

Vi kollade på lite trolleri och jonglering. Sen kände jag mig lite som hemma där när jag fick se en man iklädd en Brynäströja!!! :)

Jag med mina kassa bilder. ;)
 
Hmm, jag som känt mig hyfsat brun i flera dagar men jämfört med denna herre så blev jag lite av en albino haha.
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela