missmk

Live your life before someone else does

Återförening och trekamp

Publicerad 2013-06-15 15:25:35 i Allmänt,

I torsdags blev det en liten återförening med min skånska vän Emelie. Vi jobbade tillsammans i Gävle för många år sedan nu och blev snabbt kompisar. Nu har hon tröttnat på Gävle och har flyttat hem till Malmötrakten. Hon var upp till Stockholm och gick på Summerburst i helgen och då hann vi ses en sväng i torsdags. Så himla kul! Vi tog en fika på Espresso House och gick en sväng på stan.
 
Här är Emelie och jag på en personalfest på Heartbreak år 2007. Haha så små vi såg ut att va! Känner inte igen mig själv. Blond och lite rundare än vad jag är idag.
 
På tal om personalfest. Igår var jag på personalfest med jobbet på Olearys. På bilden syns Alexandra och Yvette. Vi körde trekamp. Bowling, golf och racing. Jättekul!! Det är ju inte ofta man ägnar sig åt detta men när man väl gör det så är det barnsligt kul. Yvette var även grym på Air Hockey när hon spelade mot Sofia. Sen ville jag testa spela mot henne och då vann jag båda gångerna. ;)
 
Efter det åt vi jättegod mat och satt och babblade tills det stängde.
Idag ligger jag på soffan och tänker inte röra mig ur fläcken för ens ikväll. Kanske åker hem en sväng till Sofia och kollar på hennes nya leopardkatt som har kommit hem. Den är så fruktansvärt söt!!!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela