missmk

Live your life before someone else does

Bränd - igen

Publicerad 2013-06-03 10:43:00 i Allmänt,

 
Igår åkte jag ut till Liljeholmen och solade med Josefina, Emilia och Johannes. Vi låg vid en liten sjö och käkade smörgåstårta. Hur underbart som helst! Efteråt gick vi och köpte fika och gick hem till Josefina och Johannes och satt på deras balkong.

När vi var på ICA skrek Josefina rakt ut när hon kollade på min rygg. Den var rööööd. Johannes tog kort på ryggen så jag också fick se och ja, jag var rejält bränd TROTS att jag smörjt in mig. Men som tur var har det inte gjort ont en ända gång och det röda är nu borta. Skönt!

Älskar att ligga och sola och speciellt med så fina vänner som jag hade omkring mig igår! Nu ska jag käka lunch, sen ska jag gå en lång promenad innan jag börjar jobba eftermiddag/kväll. Det var längesen jag gick nu så det måste jag ta tag i igen. Snart ska man ju börja ligga på beachen på riktigt och då gäller det att se fit ut. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela