missmk

Live your life before someone else does

Farväl bröst

Publicerad 2013-06-24 21:06:07 i Allmänt,

När jag ändå är inne på det här med att ändra livsstilen/kosten. Mina bröst har försvunnit! Det är det första som försvinner på en tjej när kroppen förändras. Och ja det har även hänt mig. Jag har aldrig haft stora men heller inte jättesmå utan normal storlek (75 B) som är den mest normala va? Den storleken har jag haft så länge jag kan minnas. Idag har jag 70 A. Ibland 75 A beroende på BH. Det är alltså den minsta sorleken som finns vad jag vet.
Det är detta som gör att jag inte längre bär upp mina klänningar som jag kunde ha förut. MEN jag ska inte klaga för jag tycker om mina små bröst. Tycker dom är helt lagom och jag tycker små/normala bröst på en kvinna är MYCKET vackrare än alla silikonpumpade brudar som har så oproportionerliga kroppar så att det är skrämmande. Jag skulle aldrig någonsin vilja lägga in något i mina bröst, hur små dom än blir. Jag kommer ju få större den dagen jag ska amma men jag vet att efter det så blir en del kvinnors bröst ännu mindre än dom var tidigare. Haha jag kommer ju ha myggbett sen i så fall. ;)
 
Kollade igenom min mobil nyss och hittade bilder på mitt väldigt svarta hår som jag har haft (nu har det börjat bli brunt). Jag hade till och med lite mörklila toner i det svarta håret förut. Jag trivdes så bra i det korpsvarta håret trots att mitt ex sa att jag var lik Magica The Hex förut ;)
 
Ska nog färga tillbaks till den riktigt mörka färgen snart.
 
Den sista bilden är från hotellrummet i Los Angeles när jag och pappa var där. Den här färgen på håret är så snygg tycker jag. Måste nog ta tillbaka den. (Här syns det även att jag hade bröst förr, om ni kollar i inlägget nedanför där jag har min vita topp så kan ni se att jag knappt har några bröst numera) ;)
Nu ska jag fortsätta kolla olika dokumentärer på youtube.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela