missmk

Live your life before someone else does

Fifty Shades Of Grey Triology

Publicerad 2013-06-25 01:04:00 i Allmänt,

Har precis klickat hem denna passionerade, nervkittlande triologi.
 
När jag är klar med Madeleine ska jag direkt kasta mig över den första boken. Då dessa böcker är otroligt stora och populära så behöver jag knappast berätta för er vad dessa handlar om. Jag skäms lite för er om ni inte har koll på dessa böcker om jag säger så ;) Jag är så himla exalterad över att få börja läsa. Jag tvivlar inte en sekund på att det faktiskt kommer bli de bästa böcker jag läst i hela mitt liv. Tydligen ska det inte vara böcker för den pryde vilket jag är väl medveten om (men jag är inte så pryd alla gånger så det gör ingenting) ;) sen ska det finnas massor av "aha-upplevelser" från livets alla hörn plus en massa annat!
 
Råkade beställa två, hehe typiskt mig. Jag beställde den först på svenska men tycker det blir mer spännande och äkta genom att läsa den på engelska då det är originalspråket.
 
Sov gott fina läsare!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela