missmk

Live your life before someone else does

God mat och bebismys!

Publicerad 2013-06-30 01:37:00 i Allmänt,

När jag kom hem igår grillade mamma och pappa korv. Att något sådant enkelt kan va så förbannat gott. Efter det spelade vi ett spel som jag hade köpt till dom. Vi gillar frågesport. Jag och pappa älskar geografifrågorna. Där kan man verkligen se att jag har fått hans skarpa hjärna när det gäller platser runt om i världen. :)
 
Dock trodde jag ett tag att pappa hade spelat detta spel förr eller att han har det gömt någonstans så att han har fuskat innan för han kunde ju ALLA svaren hehe.
 
Idag var jag till Söderhielmska och åt med släkten. Mamma och moster hade beställt en stor bukett rosor till mormor och morfar som stod på bordet när vi kom dit. Tänk att dom har varit gifta i 50 år!! Det är ju helt sjukt! Maten var fantastiskt god. Även efterrätten. Inte nog med det så blev det sedan fika efteråt hemma hos mormor och morfar.
 
När jag var mätt och belåten åkte jag och köpte lite presenter till Milia som är tre veckor gammal. Hon fick en söt pyjamas och strumpor som kan passa bra när hösten kommer. Köpte även en massa godis till hennes storebror Kian. Kvällen har alltså bestått av bebismys hemma hos några vänner. Finns det någon lyckligare och mer harmonisk känsla än att mysa med en liten bebis?!
Om jag känner såhär nu, hur ska jag inte då känna när jag själv blir mamma en vacker dag? Jag kan ju inte föreställa mig hur fantastiskt det är med ett eget barn men jag längtar väldigt mycket tills jag får uppleva det som alla pratar om. Ska bara se till att hitta en bra karl först, jag är ju liiiite kräsen på den fronten så det tar lite tid för mig. :)
 
Guuuuud så gott!!
 
Och det här var inte sämre.
 
Lilla sötnos!

Vilken lyckad dag. Jag är helnöjd!
Kram och sov gott!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-30 02:07:35

Du har sjukt snygg kropp likt en victoria secret model.. verkligen avundsvärd för majoriten av tjejer men jag tycker att du börjar se för smal ut.

Postat av: Madde

Publicerad 2013-06-30 11:30:34

Oj tack för den fina komplimangen. Du får naturligtvis tycka vad du vill. Om vi skulle bry oss vad alla andra tycker om oss och vårt utseende så skulle vi se väldigt konstiga ut och inte leva vårat eget liv.
Men till mitt försvar kan jag säga att jag alltid har varit smal (ibland mer eller mindre) och det är inget "fel" på mig utan jag har bara blivit mer sund vad gäller kosten och motionen. Man kan vara smal och må bra ändå. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela