missmk

Live your life before someone else does

Har haft en helt underbar dag i min ensamhet!

Publicerad 2013-06-05 17:43:13 i Allmänt,

Idag gick jag som ni ser över en mil. Slog därmed mitt personliga rekord! Jag gick 8 km i måndags och ska försöka gå dessa långa promenader minst varannan dag.
 

Dagens middag. Min favorit revbensspjäll som jag har letat ihjäl mig efter i butikerna men aldrig hittat. Men MatHem hade som tur var. Sååå gott!
 
Till middagen åt jag cashewnötter som är så fruktansvärt gott - och nyttigt. Bra för hud och hår. Innehållar bland annat järn och b-vitamin.
 
Och nu kommer vi till det bästa med hela dagen....
 
 
Jag kom in!!! Nu måste jag säga upp mig från jobbet till hösten då denna utbildning är på heltid. Jag kommer inte orka jobba lika mycket som jag gör just nu. Finns inte en möjlighet att jag klarar 6 dagars jobb i veckan plus heltidsstuider. Förmodligen går jag tillbaks till Arlanda och jobbar extra där medans jag pluggar. Är så lycklig nu!!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela