missmk

Live your life before someone else does

Helgen

Publicerad 2013-06-02 04:00:00 i Allmänt,

Har haft en helt underbar helg! Den roligaste på mycket länge. Var hem till min fina kusin Ida och grillade i fredags. Mycket gott och trevligt.
Sen gick vi ner till båthamnenh/öltältet och fortsatte festen.

Fina kusin!
Idag har mamma, pappa, mormor och moster med familj varit i Sthlm och hälsat på mig. Vi har haft så trevligt!!! Min minsta kusin Erik (bilden) erbjöd sig att bära min väska när vi skulle gå hem till mig. Vilken gentleman va? Så söt!
 
Ikväll har jag varit ute med Josefina och Emilia på Imperiet. Vi drack rosé och öl och träffade även Josefinas killkompisar. Mycket kul!
 
Imorgon ska vi ses igen och sola. Det ska tydligen bli kanonväder här imorgon.

Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela