missmk

Live your life before someone else does

Nu ska jag upp i luften igen

Publicerad 2013-06-09 00:45:00 i Allmänt,

 
Har precis bokat flyg till Göteborg. Skönt att det är klart. J sa att jag kunde sova hos honom medans jag är där. Så snäll han är. Tänkte att jag skulle ta med honom på fotboll, Sverige-Finland på lördagen när jag är där men när jag kollade närmare så fick jag till min besvikelse se att det var damerna som skulle spela. Haha nja, det är varken han eller jag det minsta intresserade av.
 
Jag älskar att flyga. Har alltid känt mig så trygg i ett flygplan. Jag har under flera år velat bli flygvärdinna för att få komma iväg ut på resor ibland. Tror det skulle passa mig. Kul att få resa runt i sitt jobb. Det skulle passa perfekt att ha det som extrajobb i höst när jag börjar plugga. Får se vad det kan bli av dom tankarna. :)
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela