missmk

Live your life before someone else does

Prinsessbröllop

Publicerad 2013-06-09 00:20:00 i Allmänt,

Världens vackraste prinsessa, eller till och med en av världens vackraste kvinnor strålade ikapp med sin tjusige blivande man i en förtrollande brudklänning idag. 
 
Tycker att hon passar mycket bättre i mörkt hår än sitt blonda hon hade förr. Jag tror att många tjejer väljer att bli mörkhåriga efter att ha varit blond på grund av att det blonda påminner dom om en tid i sitt förflutna som man inte gärna vill veta av längre. Det är faktiskt mycket därför som jag personligen blev mörkhårig för ett tag sedan nu. Jag kände att mitt blonda jag fick gå i graven med mitt ibland lite kaotiska förflutna.
 
Såg ni förresten hur Chris höll på bryta ihop i kyrkan när han fick syn på Madde i altargången? Så himla fint av honom att visa känslor så där öppet inför hela Europa. Prinsessan är så värd detta efter alla svin hon tidigare fått stått ut med. Tänker först och främst på Jonas Bergström som lär ha gråtit blod idag. ;)
 

Efter jobbet gick jag längs Mälarstrand och fick då se när Bröllopsbåten lämnade kajen vid Riddarholmen och styrde mot Drottningholm. Som ni ser så var båten omringad av x antal polis- och privatbåtar. Inte nog med detta så cirkulerade även många helikoptrar runt omkring. Måste vara jobbigt att vara så påpassad... Skönt för dom att dom har bosatt sig i New York så att dom får vara anonyma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela