missmk

Live your life before someone else does

Vad mycket tid jag sparar!

Publicerad 2013-06-04 00:14:07 i Allmänt,

 
Har precis beställt allt detta från MatHem. Får varorna nu på onsdag. Det är helt perfekt att kunna handla på det här sättet! Speciellt nu när jag har mycket att göra i veckan. Jag ska träffa Emelie imorgon. Vi ska planera Göteborgsvistelsen. Efter det jobbar jag kväll.
På onsdag är jag ledig och då ska jag motionera och träffa en gammal klasskompis Anna-Sarah. Och på torsdag är jag också ledig och ska motionera då med, springa lite ärenden på stan och senare träffa Cindy. Vi har inte setts på evigheter och bestämde för några veckor sedan att vi ska ses nu på torsdag. Hemskt egentligen att man måste planera så långt i för väg för att kunna ses. Men så blir det när man ska ge av sin tid till både jobb och det sociala. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela